• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian via Lendo

Hopp123

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
17 Mars 2023
Meddelanden
218
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Jag fick i somras lån av BN. Gick smidigt till. Hade valt att samla jämte ett mindre belopp som inte skulle inlösas. De löser då lånen. Därav att jag kanske inte behövde Tink då större delen av lånet hanterades av de själva.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krediternasjudas

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
16 Oktober 2021
Meddelanden
130
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Jag fick i somras lån av BN. Gick smidigt till. Hade valt att samla jämte ett mindre belopp som inte skulle inlösas. De löser då lånen. Därav att jag kanske inte behövde Tink då större delen av lånet hanterades av de själva.
Ok! Förstår. Ja jag behövde verifiera inkomsten efter som jag idag har ca 250k mer än min deklarerade, vilket då är förståeligt att jag behöver göra. Men tänkte mer på handläggningstid och risken för avslag av någon anledning..
 

Hopp123

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
17 Mars 2023
Meddelanden
218
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Jag förstår, tror inte du har något att oroa dig för. Förståeligt med inkomstverifiering i ditt fall då. Upplever inte BN som de mer nitiska faktiskt, smidiga är dem.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp